Menu
  • Del

Destination Trekantområdet lancerer en af Danmarks største campingkampagner

Dato: 30- 11- 2024

I april måned 2024 havde Camping Outdoor Danmark sammen med Jan Lykke fra Hejlsminde Camping et møde med Martin Perregaard-Bitsch, direktør i Destination Trekantområdet. Vi vil gerne snakke om destinationens samarbejde med campingpladserne. Der var overhovedet intet samarbejde med campingpladserne. Vi bestemte os for at gøre noget ved det. 

Stor markedsføringskampagne for camping
Nu 7 måneder og 2 netværksmøder senere, er samarbejdet fuldt ud oppe at køre, både i forhold til markedsføring og kommunal dialog. På det første netværksmøde i oktober i Kolding fik vi drøftet udfordringerne og lagde en plan for at gøre noget ved det. På det andet netværksmøde på Jelling Familie Camping d. 26. november blev grundstenen lagt til en stor markedsføringskampagne til en værdi af DKK 400.000, som primært skal køre på det tyske og hollandske marked med deltagelse af mindst 10 af de 18 campingpladser i destinationen. 

Nu skal samarbejdet med kommunen også styrkes
Ved netværksmødet blev udfordringerne med kommunen også kortlagt. Hovedproblemerne er lange ventetider på ansøgninger, mangel på skiltning, dårlig kommunikation og ingen fast kontaktperson. Vi samler de vigtigste kritikpunkter og drøfter disse med de fire kommuner. 
Et nyt møde mellem destination og campingpladser er allerede planlagt i januar. Så der er fart på camping i Destination Trekantområdet, og Camping Outdoor Danmark er glade for at være primus motor på det. 


På billedet: Deltagerne i netværksmødet på Jelling Familie Camping bestående af campingpladser, kommuner og repræsentanter fra destination Trekantområdet.