Ingen kan alt, men alle kan noget, og sammen kan vi det hele. Og det kan vi i Camping Outdoor Danmark nu understrege, med en storstilet branding kampagne, med et budget på ca. kr. 2 millioner kr., der er blevet til i et bredt samarbejde- og ejerskab mellem Camping Outdoor Danmark, Danske Destinationer og dig.
CAMPING DET ER FERIE har med bl.a. nationale Tv-reklamer, til hensigt at tiltrække nye potentielle gæster til dansk camping, så hovedbudskabet er ikke (som så mange gange før i branchen), at konkurrere om de eksisterende campister der kender- og camperer i Danmark, men derimod skabe interesse, hos nye målgrupper der ikke tidligere har brugt camping i Danmark som ferieform.
Til hjælp for dette, udbygger vi vores i forvejen velbesøgte portal (danskecampingpladser.dk), med et nyt og tidssvarende univers (campingdeterferie.dk), og dette vil være landing for alle de mange spændende tiltag kampagnen indeholder. På denne måde kan vi give potentielle gæster et hurtigt- og nemt overblik, over hvor de kan finde inspiration, til alt fra telte- og udstyr over campingvogne- og campere, til campingpladser.
Som nævnt, så er hele idéen, at de midler medlemmerne af Camping Outdoor Danmark ekstraordinært har samlet her i 2021 matches med andre tilsvarende midler fra andre turismeaktører, således at vi (som medlemmer at Camping Outdoor Danmark får) ”flere kunder i butikken”
Trafikken- og ”kunderne” der skabes ved en sådan kampagne, kan jo naturligvis ikke alene komme til fordel for medlemmerne af Camping Outdoor Danmark, da brandingkampagnen jo (alt andet lige), vil skabe en generel interesse. MEN vi vil i gæsterejsen, sikre dig som medlem mest mulig ”value for money” på en sådan måde, at de der har valgt ikke at være en del af Camping Outdoor Danmark, og derved ikke støtte op om udvikling af vores fælles branche, vil være mere eller mindre usynlige, når gæsterne lander i vores digitale univers CAMPING DET ER FERIE på danskecampingpladser.dk
Vi er glade for din opbakning, og ser frem til, at vi i fællesskab henover 2021, vil skabe mange nye gæster til dansk camping, og måske gør vi det sammen så godt, at vi i årene der kommer, kan fortsætte denne fælles branding af CAMPING DET ER FERIE, og en derved en kontinuerlig udvikling i antallet af kunder/gæster.