Menu
  • Del

Campingwebinar · d. 8 september

Dato: 02- 09- 2021

 

Campingwebinar d. 8. september

Program for CampingWebinar d 8. setember kl 10.00 - 11.30

Forhandlerens eftermarked – hvordan opnår du et mersalg,  bedre kundeservice, færre reklamationer.

I salgsafdelingen har mersalg været på dagsorden i mange år. Ekstraudstyr, tilbehør, finansiering og forsikring er alt sammen bidragsydere til bundlinjen. Men hvad med eftermarkedet?

Det er på eftermarkedet at kunderne vælger din forretning til eller fra.

Hvor bevæger forhandlernes eftermarkeder sig hen?. v/Rene Tønder, AutoInc.

  • Ændring i fremtidens kunders præferencer (bekvemmelighed, Outdoor vokser, van-life, etc.)
  • Hvad kan man lære af den fremtidige distributionsstruktur for personbiler
  • Fremtidige servicebehov (digitalisering og elektrificering. Brint?)
  • Nye forretningsmuligheder

Hvordan sikrer forhandlerne sig den økonomiske gevinst ved at holde fast i kunden ?. v Kim Quistgaard, Quistgaard & Partnere

  • Du skal styrke din indsats her og sikre kundeloyalitet og øget indtjening
  • Hvad er den økonomiske gevinst ved at knytte kunderne tættere til dit værksted/eftermarked
  • Hvilke kort- og langsigtede indsatser du kan iværksætte, for at stå stærkere overfor den stigende konkurrence om kunderne.

Serviceaftaler, - er det en del af løsningen ?. v/Michael T. Rasmussen. Holco

  • Værktøj til at arbejde med serviceaftaler
  • Hvad skal Du være opmærksom på?
  • Gennemgang af konkret værktøj

 

Det er gratis at deltage, og du kan tilmelde dig på: https://dometic.nemtilmeld.dk/132/

Vi glæder os til at se dig online.